wtorek, 28 marca 2017

Kremy do rąk Ziaja - Recenzja

W mojej kolekcji kosmetyków posiadam trzy kremy do rąk Ziaja. Są to moje ulubione kremy do rąk, ponieważ bardzo szybko wchłaniają się w skórę i nie trzeba czekać kilkanaście minut tak jak jest przy innych testowanych przeze mnie kremów. Dzięki temu można ich używać w każdym miejscu i o każdej porze. Nie da się nie wspomnieć o ich pięknym zapachu.


Każdy z nich ma podobne działanie i wielkiej różnicy w nich nie zauważyłam, poza innym, pięknym zapachem. Krótko je przedstawię jakie mają działanie :)


  • Krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea: nawilża, chroni, wzmacnia.
  • Krem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5: wygładza, nawilża, łagodzi.
  • Krem do rąk ochronny z ekstraktem z bawełny: chroni, nawilża, wzmacnia.

Plusy:
  • nawilżają
  • szybko się wchłaniają
  • piękny zapach :)

7 komentarzy:

  1. Ziaja robi przyzwoite kremy, ale bez szału.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jeden krem z Ziaji całkiem przyzwoicie się sprawdzał :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wszystkie trzy i dwójka najlepiej mi pasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ziaje i wszystkie produkty są mi dobrze znane. Tylko raz zawiodłam się na jednym z nich reszta to cuda <3

    Zapraszam ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/boyfriendy-w-innym-wcieleniu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tego z proteinami jedwabiu. Jednak bez cudów. Nie zauważyłam, aby moje dłonie były nawilżone, a efekt wygładzenia utrzymuje się dość krótko.

    OdpowiedzUsuń