niedziela, 26 marca 2017

Wstęp do świata książek.

Trochę zbocze z tematyki, która powinna znajdować się na tym blogu. Krótko opowiem o dwóch książkach, które u mnie znalazły się na pierwszym miejscu. Jestem osobą, która nie lubi czytać książek, ale te podbiły moje serce.


1.  "Idealna chemia" Simone Elkeles
Jest to opowieść o miłości dwóch przeciwieństw. On zły, ona dobra. Zostali na siebie skazani podczas wykonywania projektu z chemii. Książka pokazuje prawdziwe życie i emocje jakie towarzyszą w realnym życiu. Idealnie nadaję się do przeczytania dla dziewczyn jak i chłopaków.


 2.  "O krok za daleko" Abbi Glines
Dziewczyna, która może polegać tylko na sobie po śmierci mamy wyjeżdża do domu ojca, którego nie widziała kilka lat. Zastaje tam syna jego nowej żony. Między nimi rodzi się ogromne uczucie. Ich miłość to temat tabu i wiedzą, że nie powinni być razem. 


Zachęcam do przeczytania tych książek. O krok za daleko posiada również kolejne części opowieści :)

6 komentarzy:

  1. Nr 1 chętnie przeczytam! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i te dwie ksiażki, bardzo mi się podobały. Nie mogę między nimi wybrać lepszej, każda jest inna i każda dobra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam książki, ale nie czytałam żadnej z nich. Muszę to nadrobić :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tych książek o tej drugiej może coś słyszałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale z chęcią przeczytam pierwszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie tą drugą przeczytam. Z opisu wynika, że w moim stylu.:-)

    OdpowiedzUsuń