piątek, 31 marca 2017

Wybrane kredki do ust - Opinia

Ostatnio zakupiłam dwie kredki do ust. Byłam ciekawa czy są lepsze od zwykłych szminek, ponieważ co do produktów do ust to jestem bardzo wymagająca :)

Jedną z nich jest Golden Rose Matte Lipstick Crayon. Jest miękka i bardzo wygodnie się nią maluje i ma wiele kolorów do wyboru, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie :) W dodatku jest dobrze napigmentowana. Przez jakiś czas uważałam, że to najlepszy produkt do ust, który się tak dobrze trzyma i tak długo. Bo tak naprawdę trzyma się, ale do czasu jedzenia i picia, a po tym już zostaje tego bardzo mało na ustach, zresztą tak jest po wielu pomadkach. Jej koszt to do 10 zł.

Druga jest z marki Mysecret. Jej zdecydowanym plusem jest konturówka i pomadka w jednymMa mniej dostępnych kolorów, niż z Golden Rose. W czasie jej używania, mogę stwierdzić, że trzyma się o wiele dłużej nawet podczas jedzenia i picia :) O wiele mniej jej schodzi, niż kredka z Golden Rose. Jej koszt również jest do 10 zł i ja znalazłam ją w Naturze :)
Obydwie kredki, które opisałam jak za taką cenę są świetne :)


Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzu :)

11 komentarzy:

  1. słyszałam o GR ale nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wszystko co z Golden Rose jest najlepsze. Świetna jakoś i niska cena. Jednak tak jak napisałaś, może się szybko zużyć, ale co to za problem, aby udać się przed lustro i poprawić makijaż? :)
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest odpowiednia chwila, żeby stanąć przed lustrem czy nawet wyjąć małe lusterko :)

      Usuń
  3. Mam pomadkę z GR i ją uwielbiam :) Super firma i produkt!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra recenzia... to ktora w koncu polecasz? ktorej lepiej ci sie uzywa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodniej maluje się Golden Rose, ale ta druga dłużej trzyma się na ustach podczas jedzenia :) Tutaj należy wybór do was tak naprawdę. Kiedy wiecie, że w każdej chwili możecie poprawić to wygodniejsza jest Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Golden Rose jest świetny! Tej drugiej jeszcze nie miałam http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnej, ale zastanawiam się nad pomadkami Golden Rose .. :) Polecasz może ? Czy nie stosowałaś ? Pozdrawiam i super recenzja ---> obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam i Zrobię recenzję pomadki w ciągu 3 dni :)

      Usuń