sobota, 1 kwietnia 2017

Porównanie pomadek z Golden Rose - Opinia

Od jakiegoś czasu uzbierały mi się trzy pomadki do ust z marki Golden Rose. Są bardzo w przystępnych cenach o dobrej jakości :) Już na wstępie jestem w stanie je polecić. W swojej kolekcji posiadam:

  • Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 12 (matowa szminka)
  • Golden Rose Matte Lipstick Crayon nr 14 (matowa kredka do ust)
  • Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof nr 11 (matowa pomadka do ust w płynie)
Zaczynając od szminki. Jej plusem jest, że posiada bardzo różne kolory. Co do trwałości, to jest najmniej trwała w porównaniu do kredki i pomadki w płynie z tej firmy. Ale kiedy się porówna do szminki z Eveline, którą też miałam to jest dosłownie sto razy lepsza i w dodatku jest tańsza. Łatwo się rozprowadza po ustach. Przy jedzeniu i piciu się od razu zjada.
Następnym produktem jest kredka. Opisywałam ją we wcześniejszym poście :) Jest trwalsza od szminki i również się bardzo łatwo rozprowadza. Ma mniej kolorów do wyboru ale na pewno każdy znajdzie coś dla siebie w jej gamie kolorów :) W porównaniu do szminki w czasie jedzenia i picia schodzi mniej jej z ust.
Przechodząc do pomadki w płynie od razu powiem, że jestem z niej bardzo zadowolona. Jest to najlepszy wybór, którego dokonałam wybierając produkty do ust :) Świetnie się rozprowadza na ustach i po chwili zasycha. Po dotknięciu jej palcem nic nie schodzi w porównaniu do szminki. W czasie jedzenia i picia po moich obserwacjach praktycznie nic nie schodzi :) Na ustach utrzymuje się bardzo długo. Jej cena w zależności od sklepu, w którym się kupuje nie przeważa 20 zł :)
Uważam, że najlepszym wyborem jest pomadka w płynie :)


21 komentarzy:

  1. Także posiadam kredkę i pomadkę z firmy Golden Rose i świetnie się u mnie sprawdza. Zawsze mam przy sobie te kosmetyki, abym mogła w każdej chwili poprawić usta, bo niestety czasem szybko schodzą.
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ich kredki i pomadki płynne.

    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Golden Rose, ale powiem szczerze do pomadek w kredce nie jestem przekonana;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszelkie produkty GR <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam zdjęcie szminek Golden Rose, to musiałam tu zajrzeć! Kocham GR <3 Ja pewnie, gdyby tak zliczyć, to już mam z 10 produktów do ust z tej firmy, taka ze mnie szminkomaniaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie u mnie najlepiej sprawdzają się te w kredce... ;p Wygodniej się mi ich używa i mogę je w każdym momencie dołożyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. super porównanie bardzo chwale sobie tą markę
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Golden rose, niemal każdy kosmetyk z tej firmy mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. hejka fajne recenzje :)
    Powodzenia w blogowaniu
    pozdrawiam
    obserwuje
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/03/omlet.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szminki w płynie od Golden Rose i mam ten kolorek jest cudowny <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjełabym zakrętkę żeby było widac kolor kredki albo dodała swatcha na ręce.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kosmetyki do ust :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie szminka trzyma się dłużej niż kredka, ale kredka wygodniejsza :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam Longstay Liquid Matte Lipstick nr 13 oraz Velvet Matte nr 02 i są świetne. Uwielbiam je. Tą płynną trzeba ostrożnie aplikować, bo szybko zasycha i ma niewygodny jak dla mnie pędzelek, ale to prawda - są bardzo trwałe i dobrze napigmentowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. M=Ja uwielbiam ostatnio matowe pomadki w płynie od Delia. Zakochałam się w tej formie pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam matową kredkę i płynną pomadkę i muszę przyznać, że są świetne. U mnie na blogu znajdziesz ich recenzję, zapraszam :D
    victoriadoublefour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompletnie nie potrafię malować ust i nawet nie lubię mieć ich pomalowanych. Ale widzę, że kolorki ładne :)

    Zapowiada się u Ciebie ciekawy blog, ale szkoda, że nie masz spersonalizowanego szablonu. Lubię się bawić w HTMLu, więc mogę Ci dopomóc w zrobieniu wizytówki, jaką jest indywidualny wygląd bloga :) Jeśli chcesz, to u siebie na blogu mam zakładkę kontakt i napisz do mnie przez wybraną opcję (nie wiem, czy Ci wygodniej jest się kontaktować mejlowo, czy Facebookowo... sama wybierz ;P).
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta 11 jako jedyna ma drobiny, dlatego nie przekonuje mnie ten odcień. Natomiast co do reszty płynnych pomadek, to grzechem jest ich nie posiadać <3 Lecę czytać dalej i zapraszam do nas:
    http://theworldofmakeup.bloog.pl/index.html
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatny post. Sama mam w planach zakup jakiegoś produktu do ust z Golden Rose i teraz wiem na co postawić :)
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pomadki GR w każdej formie. Moi faworyci :) Chociaż mam wrażenie, że to pomadka w sztyfcie jest bardziej trwała niż ta w kredce... aż sobie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń