środa, 12 kwietnia 2017

Odżywka do rzęs EVELINE 5w1

Od dawna miałam problem z rzęsami. Ciągle wypadały i było ich naprawdę mało. Za każdym razem w sklepie miałam kupić jakąś odżywkę, ale wychodziło, że jednak odkładałam to na później. Nie dawno stanowczo stwierdziłam, że sobie zamówię bo dłużej tak być nie może i nie długo zostanę bez rzęs, a tego bym nie chciała bo byłby problem jak je pomalować :/ 
Skusiłam się na odżywkę z marki Eveline SOS Lash Booster (serum do rzęs z olejkiem arganowym 5 w 1). Przed zakupem tej że odżywki nie przeczytałam opinii w internecie. zrobiłam to po fakcie zakupu i trochę ocena jej mnie przeraziła, ponieważ większość stwierdziła, że jako odżywka się nie nadaje i nie ma żadnej różnicy. Oczywiście można używać odżywki również jako baze pod tusz do rzęs. 
Po kilku tygodniowym stosowaniu odżywki jestem mile zaskoczona jej działaniem. Jestem zupełnie innego zdania niż to co przeczytałam w internecie. Na opakowaniu pisze, że odżywka:
  • Podwaja objętość rzęs
  • Wydłuża i wzmacnia
  • Odżywia i regeneruje
  • Przyśpiesza wzrost
  • Zapobiega wypadaniu
Szczerze mówiąc, na mnie rzeczywiście ten produkt działa. Jestem w pełni zadowolona z tej odżywki. Wszystko co producent obiecuje się sprawdziło. Jako baza również się fajnie sprawdza i rzęsy są dłuższe i rozdzielone :)
Jestem zdania, że wszystko powinniśmy testować na własnej "skórze", ponieważ dla każdego, każdy produkt działa zupełnie inaczej i część z was na pewno się nie zgodzi do mojej opinii :)
Cena: ok 15 zł



18 komentarzy:

  1. Bardzo długo szukałam takiego produktu. Fajnie, że go pokazałaś, na pewno go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej odżywce, ale chętnie wypróbuję!
    +Obserwuję! buziaki :*
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam od dwóch tygodnie odżywki innej firmy, mam wrażenie że one wszystkie tak samo działają czyli dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak super, że ta odżywka się u Ciebie sprawdziła! :)
    U mnie serum long4lashes zadziałało cuda :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje?

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam też ją i naprawdę godna polecenia! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety się nie sprawdziła, ale każdy ma rzęsy podatne na inne produkty.
    Sama od siebie polecam olejek rycynowy w połączeniu z revitalash-odbudowało mi rzęsy, po ściągnięciu sztucznych, tak, że wyglądały jakbym nadal je nosiła :D Super post, lubię wymieniać się spostrzezeniami o różnych produktach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni oglądałam ją w rossmanie, ale nie byłam przekonana, po twojej recenzji chyba ją zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post dla każdej dziewczyny, która potrzebuje takich specyfików by czuć się chociażby pewniej siebie :) polecę wpis mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący post i bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przetestuję sobie tą odżywkę ,mam podobne tego typu ,ale nic nie dały.Może ta coś da ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tej odżywce ale bardzo bym chciała ją sobie kupić! bo mam marzenie by mieć piękne gęste rzęsy ! :D
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię testować nowe rzeczy, więc pewnie skuszę się na taką odżywkę. :) A teraz się uczepię, bo niestety nie mogę wytrzymać... JEST NAPISANE to poprawna forma (pisze jest be), warto używać i pamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uzywalam odzywek z long4lashes i super rosa rzesy po niej ale i tak chcialabym miec wiecznie doczepione rzesy ;) haha buxiaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tej odżywki używam jako bazę pod tusz, niestety normalnie jak ją zaaplikuję na rzęsy to są strasznie sklejone i później nie idzie tego umyć.

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam to odżywkę i jej używam regularnie jest swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę ją przetestować już tyle słyszałam o niej dobrych opinii :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta odżywka <3
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się nad zakupem tej odżywki, ale nie byłam do końca przekonana, po przeczytania tej recenzji chyba przebiegnę się do Rossmanna i ją zakupie :D

    OdpowiedzUsuń