środa, 5 kwietnia 2017

Lakiery do paznokci

Dzisiaj będzie temat o lakierach do paznokci :) Od małego bardzo lubię malować paznokcie i tak za każdym razem w sklepie musiałam włożyć do koszyka jeden lakier. Teraz już kupuję określone marki, które się sprawdzają i kilka z nich przedstawię, chociaż nie wszystkie są takie dobre jak myślałam ;)
Zacznę od lakieru z Miss Sporty. Są to moje ulubione lakiery do paznokci. Trzymają się długo, potrafią i do 5-6 dni przy codziennych czynnościach w kontakcie z wodą. Ta firma posiada chyba każdy odcień lakieru jaki tylko możliwy ;) W większości nawet w jasnych odcieniach starcza jedna warstwa. Lakier posiada szeroki pędzelek, jak dla mnie to plus. Cena też nie wielka, w rossmannie kosztuje 6.99 :)
Następny lakier jest z Wibo. Ma cieniutki pędzelek, jak dla mnie  źle mi się takim maluje, ale jak kto woli :) W tej marce potrzebne są dwie warstwy lakieru i podczas malowania jasnym jak i ciemnym kolorem. Co do wytrzymałości to po 3-4 dniach lakier odchodzi. Cena tego lakieru w rossmannie wynosi ok 7 zł.
Kolejny lakier to z Golden Rose. Tutaj jak było w moim przypadku to ciemnym kolorom starcza jedna warstwa, a jaśniejszym potrzeba dwóch. Podoba mi się, że są w sprzedaży malutkie buteleczki o pojemności 6 ml, gdzie wszędzie można ze sobą zabrać :) Ten pędzelek w porównaniu z poprzednimi lakierami, jest średniej grubości. Koszt tego lakieru również wynosi ok 7 zł.
Przedostatni lakier jest z Rimmela. Ma gruby pędzelek i mocne wyraziste kolory. Starcza jedna warstwa. Utrzymuje się do 4 dni. Cena wynosi ok 12 zł.
Ostatnim z lakierów jest Complete Salon Manicure. Cena takiego lakieru w rossmanie wynosi 31.99. U mnie się on nie sprawdził. Nie wiem, może ze względu na jasny kolor, ponieważ potrzebował 3 warstw, do tego długo schnął i  co do trwałości to najlepszy nie był. U mnie przegrał z w porównaniu do lakieru z miss sporty. Najlepszy element w tym lakierze jak dla mnie to gruby pędzelek.


17 komentarzy:

  1. Mam 3 kolory z wibo - czarny i beż są świetne, koralowy do bani. Jedna warstwa beżowego lub czarnego wystarcza, utrzymuje mi się kilka dni (choć beżowego nakładam trochę więcej), koralowy - problem z malowaniem i zastyganiem, w tym samym dniu odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam u znajomej to jak malowałyśmy jednym kolorem z jednej firmy to u mnie się trzymało tydzień a u niej góra dwa dni. Nie wiem czym to jest spowodowane :(

      Usuń
  2. Czarny w moim przypadku wymiata. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przetestowałem nigdy ani jednego z tych Marek lakierów :) tetaz robie hybrydy i jest to bardzo wygodne :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolorki :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ^^ Muszę sobie zakupić lakiery z Golden Rose, ponieważ nigdy nie miałam żadnego :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki numer ma ten błękitny z GR?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatni kolorek bardzo mnie się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wibo lakiery są bardzo fajne jak za taką cenę. Super wpis!
    Zapraszam do siebie <3 http://theworldofmakeup.bloog.pl/index.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej wytrzymały dla mnie Rimmel. Z Miss Sporty mi się szybciej zmywał :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na ten jasnoniebieski od GR :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post,sama posiadam te kolorki <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3333

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkąd polubiłam lakiery hybrydowe, nie mam styczności z normalnymi lakierami. Nie lubię ich ponieważ nawet po 20 minutach lakier mi schodzi..

    OdpowiedzUsuń