czwartek, 20 kwietnia 2017

Co kupiłam w Rossmannie -49%/-55%

W dniach od 20 do 28 kwietnia 2017 roku w Rossmannie jest promocja na wszystkie produkty do makijażu. Zawsze było -49%, a w tym roku wprowadzili coś nowego. Posiadacze aplikacji Rossmann mają -55% :) Uważam, że to aż żal nie skorzystać z takiej promocji :)
Kupiłam kilka rzeczy, które przedstawię:



  • Podkład Maybelline Affinitone - Jest to już kolejne opakowanie tego podkładu. Nie należy do drogich. Jest lekki i łatwy w nakładaniu.

  • Baza Rimmel Stay Matte Primer - pierwszy raz kupiłam tą bazę, ciekawe jak się sprawdzi :)

  • Mascara Miss Sporty Fabulous Lash Curved Brush - recenzja jest we wcześniejszym poście KLIK

  • Zestaw do makijażu brwi Miss Sporty - nigdy jeszcze nie używałam czegoś takiego, ale z chęcią przetestuję :)

  • Sonda do zdobienia paznokci - przyda się coś do ich ozdabiania ;)

11 komentarzy:

  1. Używałam niegdyś tego podkładu z Maybellinie i sprawdzał się całkiem ok, ale był bardzo rzadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tym razem chce wypróbować różne rzeczy do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o podkładzie Maybelline, ale postawiłam na Rimmel. Fajne zakupki! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bazę rimmela stosowałam i u mnie się sprawdzila :) dzis byłam w rossmanie i kupilam cień rimmela, blyszczyk lovely, pomadkę rimmela, eyeliner maybelline i tusz do rzęs loreal :D uwielbiam te promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również muszę kupić coś na tej promocji - lubię te podkłady :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta baza jest całkiem spoko, miałam ją. Tym razem nie kupiłam - nie było już jej..

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) Zainteresowały mnie podkłady :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam mega duże zakupy w rossmanie, ponieważ ostatnią promocję przegapiłam :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Baze polecam :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty :) ja na tej promocji zaszalałam przeokrutnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo nie wiedziałam, że Miss Sporty mają paletę do malowania brwi.. :) chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń